CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 12, 2011

dup dap dup dap !

hello peeps ! wah takotnye laa.. brdbarnye mgalahkan org nak kawen je HAHAHA, apesal asek kawen je ?? da gtai nau agknye opps !! hahaha...
knonnye muka blajo, tp action je lebih huh !
Okay la, bnde yg aku dok debarkan ni FINAL nyah oii ! gile !! 28.2 ni kau kire lg bape ari..tolak mkn ,tdo ,mndi ,pesbuk lg ,bce bukunye tah bile2 tah.. adoyy ! Mahfuzah Binti Ahmad Saleh, bilekah kau nak jadi manusia yg rajin ni ?? bile bile ? aih ! tak reti2 nak insaf yea..
Agk2, boleh tak aku tak bukak pesbuk smpai aku final ?? boleh tak boleh tak ?? hahahha.. bagi aku ni soalan plg bodoh !! sbb ape.. aku ade dua jwpn.. 1stnye bile aku tgok netbook kaler putih ni je aku tak fkr bnde lain dah..hahaha.. tp aku rase aku boleh ! korang ni aa, cube la bg smgt sket ish ! ni yg tanak kawan ni :DD..2ndnye, klau tanak tgok aku brpesbuk smpai final, tlong whai kdai2 mmak sekalian.. matikan wifi kat kdai korang demi aku ..cehh ! demi aku tu, cam tak boleh blah ! kau igt kau sape.. ank najib?? kahkahkah (gelak setan)
okay, ape pon..aku akn usahakan yg terbaik utk final ni, klau berjaya pon bukan org lain, utk diri aku jugak...tak gitu cik Salmah ?? kekekeke.. uolls di luar sana doakanlah kjayaan aku :)juga permudahkanlah segala urusan aku, tau tau tau :D..meh peluk cium cket (pompuan je) mmmmuuuaaahhh :D..bubui tc olls <3

No comments:

Post a Comment