CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 11, 2011

20 perkara anda perlu tau tentang saya :)

ya Allah byknye sawang (sambil menepis2) hahah..poyo kan..assalamualaikum semua..woah lamanye tak ngupdate belog, wehee..
okay i want to let you know something about me :) jom..
1. seorang yg pendek :D
2. tak comel tak cantik tak kiut..tp sy bersyukur dgn pemberian allah ni :)
3. seorang yg pendiam..20 pth org tnye spth je aku jwb..tp mostly hnye utk org yg baru aku knal..smpai org mlabelkan aku sbg seorg yg smbong..jgn la pndai2 nk mnlai org ye..do make a friends with me 1st, then you will know about me :)
4. tk de rmai kwan..seorg yg memilih kawan..mean, berkawan dgn org yg betul2 boleh dibuat kawan..ade masa kite susah dan sng :)
5. suka mengekspresikan prasaan mlalui lagu..lagu2 yg ade kat wall aku tu adelah prasaan aku ktika itu hee :D
6. seorang yg garang, ahaha..percaya tak?
7. seorang yg pemalas tahap rabbit, hahaha..
8. seorang yg setia..tp... da la it just make me cry..
9. mmpunyai ego yg sgt tggi..okay mengaku :)
9. tak tahu nak memulakn sesuatu, sama ade dlm perknlan and wat so eva..
10. sgt sygkn kucing..klau boleh kucing yg trbiar tpi jlan tu rse cm nak kutip bwk balik je..tp mak tak kasi la, hehe..
11. seorang yg tak mudah utk lupakan sesuatu atau seseorang yg dye sayang :)
12. addicted to bag, and shoes..
13. lebih suka memberikan mksud yg tersirat brbndg mksud yg trsurat..
14. SKANDAL? .tk pernah wujud dlam hdup aku..
15. tak tahu memasak, wahh mnyak teruk ini budak..mak aku ckp nti bg laki kau mkn pasir, hehe..sape sggup? :D
16. kehilangan merupakan sesuatu yg memeritkan buat dri dye..
17. mempunyai hati yg begitu lembut even dlm keadaan marah skalipun :)
18. Suka senyum, smpai kwn aku kate aku tk betol, kuang aja ye..snyum kan sdekah..
19. suka baby yg tomey2 je, hahah *jhat..tp klau budak tu da start mnjerit aku lari :D
20. suka air coklat Dutch Lady *okay da tkde idea sbnrnye..hee
okay..ringkas, padat dan mutakhir *pdat ke mslahnye :)
thanks for those reading this <3

P/S : i pray for your happiness ;)

No comments:

Post a Comment