CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 16, 2011

Raya raya raya :)

Assalamualaikum..
okay dgr lagu kat belog kite nih, sdeh kan syahdu kan..angguk la, ckp la yee :D hee..
haa kenape tittle entry ku sbegini rupa? nmpk bebenor sgt tk mnybar nk raya..mcm bdk kecik..
mcm mane persiapan raya korg? setel da? langsir baru? bju raya bpe juta psg? kasut pulak? kuih da buat? amboi mcm2 pulak soalan aku tnye eh..haha ade hati nak tnye mcm ni puasa pon da tggl 7 hari..alaa cmne ni..org kate klau tk ckup puasa tk boleh raya?? hahah #gediklahokayy!
aku tk beli lagi baju raya, tkpelah taun ni pkai bju tido je la gi raya nti :(
tp kasut dah ada dua pasang, cmne tuh..ke nak aku gdai spsg kasut utk bli baju raya ahahah..giloo kau ni..
mak nti puja nak baju cotton yg ade labucci2 tuh, kite dah tgok kat PKNS, lawoo nok..harga dye pon lawa gak ah 20+..alaa mak, raya staun skali je en..bole la bole la eh #ngadengade..
haa mak, cm ni aww kite nak, hehe..
dah la, malas nak type pjg2..tk mndi lagi ni..oppss..k boboi..mmuuaahh hehe..lebiuolls <3

No comments:

Post a Comment