CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 28, 2010

kenapa mudah diserang!

smlm aku mimpi diserang sekumpulan monster yg comel,lagi comel dari azrol HAHA oppss!  tade2..serious la..diserang yg aku mksudkan..entah ye..utk tahun ni je..da 3x aku demam..kenapa lemah sgt antibody aku ni..klau dlu aku la org yg susah nak demam..1st demam aku kne utk tahun ni dkt 2mggu baru smbuh(igt lagi ni)..then aku rase tu la demam yg paling teruk penah aku alami..mcm mmp ngeri pon ade..slama 3 hari aku tak mkn pape..trlntar ats ktil :(..then yg plg syok..ble tmbg brt bdn trun 5 kg uoollss HAHA..masa dmam je la..da shat brat bdnnye naik 2x ganda..ehh! memandai je korg ni..pastuh bile kne sjuk skit mula rasa nak dmm balik..hah! nape lmh sgtt ni..tak fhm lah..boleh tak aku nak sihat2 je..aku stress sgt ke ape ye..stress makcik kau..mcm la ade company besoo2 yg memaksa aku utk uruskan seorg diri..haa tgok! start berangan dah..jgan salahkan ibu ngandong! hahah..ade tak ubat yg boleh menguatkan antibody aku nih? hah? ubat jd tggi? dah dah! jgan nak perli2 aku pulak..pendeks pon comel gak..nggaaa :p

No comments:

Post a Comment