CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 18, 2010

orientation days

assalamualiakum..hey hey! rndu tak rndu tak?ngaku cepat..hihi..
okay for this entry,1st sklali aku nk ucp alhamdulillah..thanks god,sbb da beri aku kwan yg baik2..biarpun aku ni boleh dikatekan dlm ranking membuat dosa,tp allah sudi nak mkbulkan doa aku lagi..syukur2..then aku nak cerita psl hari orientasi aku yg brlgsung selama 3 hari..it was a precious moment okay..biarpon pade mulanya rasa cm bosan gilee mak aii..then rase kne lyn cm budak2 je..mana taknye weyh..bile ade permainan je kne nyanyi2 la,tpuk2 bagai hah...tk ke mcm bdk2 tadika tu..bdk2 tadika pon da advance tau??haha..tapi dari orientasi ni jugak macam2 info yg aku dpt..mcm mana nak berhadapan dgn org ramai,mnonjolkan diri(haa,jgn nak dok pikiak lain na)..dari orientasi ni,aku cm rasa cm nak ade satu perubahan la kat diri aku ni..i mean,nak ubah diri aku yg pemalu,pendiam,ala2 perempuan melayu terakhir ni kan(ye ke??*muntah jap) kpd seorg yg lbih brani ala2 powerpuff girl tu agagaag(apahal la dgn aku ni),boleh brhadapan dgn fans..aww!geli nyah hahahah..okay2 serious2..kire cm tanak la jd pemalu sgt..sbnrnye aku tringin kot nak berubah,tringin nak jd seorg yg byk ckp..nak bjya la kate..dunia da mju ni..aku je lg yg mcm mak andih..aisshh..tapi tak tau mcm mana carenye..ouh bagaimana bagaimana..kita nak selesaikannya??huawawawa..ehh jap jap! korang tak terasa ke aku da lari topik nih haa..hey hey!ape2 la noks..okay2.back to the topic..ape pon abg2 n akak2 fasi sporting yeah..da la tak tau nak tulis ape lagi..
bubui! bosan nok i taip ni..idea dok cicir tah memane je..huehuehuek..

No comments:

Post a Comment